Församlingsresa till Estland 28.-30.6.2024

fr 28.6 kl. 13.45 – sö 30.6 kl. 22.00

Muu tila

Anmäl dig här Öppna länk i ny flik

Kom med på församlingsresa till Estland för att umgås med varandra och medlemmar från vår vänförsamling Risti kogudus.

Preliminär reseplan: Start fredag ca kl.13:45 från Kyrkslätt och färd med Eckerö Line kl.15:15 till Tallinn. På terminalen mottages vi av värdfamiljer, medlemmar i vänförsamlingen Risti kogudus. Vi delar upp oss och åker hem till respektive värdfamilj för middag och övernattning.

Lördag reser vi med vår värdfamiljs bilar till vänförsamlingens kyrka i Harju-Risti. Där deltar vi i deras evenemang, blir bjudna på lunch och eftermiddagsprogram. Eventuellt gemensam middag innan övernattning i värdfamiljerna.

Söndag förmiddag tillbringar vi med värdfamiljen för att sedan träffas med resten i gamla stan i Tallinn. Båten går ut kl.18:30 och vi äter middag på båten, uppskattningsvis kl.22 i Kyrkslätt.

Pris: 130€. I avgiften ingår alla taxi och buss-skjussar, båtresan tur-retur, måltider och övernattning hos värdfamiljerna, lunch och middag på lördag samt middag på båten på söndag. Begränsat antal platser som fylls i anmälningsordning.

Elektronisk anmälan öppen fram till 22.5.
  • Unga Unga
  • Vuxna Vuxna

Öppna länk i ny flik

Tag kontakt

Barn- och ungdomsdiakon samt FRANS

Kontakta mig i frågor kring diakoni och hjälp, scouting och vår vänförsamling Risti kogudus. Jag fungerar också som miljöansvarig i församlingen.

Diakoniassistent

Kontakta mig i frågor om diakonal hjälp och gruppverksamhet för vuxna.